25 Şubat 2009 Çarşamba

Yine, yeni, yeniden


Birkaç haftadır Lost fırtınası sardı beni, sukurler olsun ki bu sene Digiturk'e muhtac olmadan netten indirme seklinde erken erken seyredebiliyorum.
Hatta bir suru seyi, aradan gecen 4 senede unuttugumdan bir yandan da eski bolumleri seyrediyoruz karı-koca. Hal boyle olunca evde okunmayı bekleyen kitap sayısı ciddi bir şekilde artıyor, ve ben işe şiş gözlerle geliyorum. Hayır ben bu diziye 4 sene once basladıgımda 5 sezonda bitiyor sanıyordum, ama megerse 6 sezonmus, yani sonunu gormek icin 1 sene daha bekleyecegim. Ve seneye yine tum eskileri unutacagım.
Ama bakın sayın Lost yazarları sizi uyarıyorum, sonunu gercekten cok zekice baglamanız gerek, oyle abuk bir son beni cok uzer, iki elim yakanızda olur, benim yıllarımı yediğiniz için, haberiniz ola, uyarmadı demeyin sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder