6 Şubat 2009 Cuma

Yarin yine is var :(

Yarin yine calismam geek, maalesef sabahtan ofise gidecegim ve bu yuzden oglum sabahtan arkadaslariyla bulusamayacak :( Naz, Mert ve Ruzgar'la sadece bir defa bulusabildik, onlar ne guzel nerdeyse haftada 1 bulusabiliyorken, Doruk benim yuzumden katilamiyor.
Bıktım artık sürekli hafta sonları toplantılarından.
Neyse ki, öğlenden sonra Azra ile Ataberk'in doğumgününe katılabileceğiz. Ozlem iyi ki saat 16'ya koydu, yoksa nasıl yapardım, nasıl giderdim hiç bilmiyorum.

Yarın çok eğlenceli olacak, umarım geçen haftaki kadar eğlenirler yine birbirleriyle :)

Bu arada Azra ve Ataberk doğumgününüz kutlu olsun :)

4 yorum:

  1. Çalışınca zor oluyor gerçekten.Ama daha da bir düzenlide olunuyor,evde çalışmakta zor:)

    YanıtlaSil
  2. Zaten hafta sonu haftaiçinden daha yorucu oluyor :) Evde oturan annelere de sonsuz saygım var, hürmetler :)

    YanıtlaSil
  3. al benden de o kadar Neslihan, geçen hafta 3 gün evde bayıldım yorgunluktan, Cuma ofiste dinlendim :)
    Bu arada biz sizi unutmadık, bekliyoruz bir sonraki haftaya ...

    YanıtlaSil
  4. Okudum canım blogunuzda :)
    En devamsiz grup uyesiyiz bu arada, bir de o kadar hevesle girmistik guya, ama bahar geliyor, umarim bir daha hastalik gelmez kapimiza :) biz de katılabiliriz böylece

    YanıtlaSil