24 Şubat 2009 Salı

Büyüdü de akıl öğretiyor

Doruk 2 yaşında oldu eeee büyüdü ve bize akıl öğretmeye başladı bile :)
Şekere alıştırdım ben onu hep bu doktorlar yüzünden aslında başladı, doktor kontrollerinde hemen tutusturuyorlar cocugun eline bir tane ne olur ne olmaz diye, ben eline atlayıp almaya calısınca da kıyamet kopuyor tabi. Şimdiye kadar hic dısını cıkaramamıstı, ama son bir kac haftadır arkadaslarının annelerinden ogrendi onun ne oldugunu. Neyse ben de birkac sabah aglayınca 'Aksam seker getirecegim' deme gafletinde bulunup alıskanlıgını yarattım :( Başkalarına suçu atmayayım açıkcası.

Neyse bu sabah ben çıkarken hala uyanmamıştı. Daha sonra uyanmışlar, babasıyla kahvaltı ederken Emine yenge de dolabı acınca orada benim daha onceden alıp zulaladıgım sekeri gormus. Tabii hemen atlamıs ustune, babasına acması icin vermis paketi;

Doruk: Baba hadi ac, bi tane seker
Baba: Ihhh hhhhhhhhhhhhı ıhhhhh (zorlanma sesi, bir seyi acmamak istedigimizde kullanıyoruz bunu) Olmuyor Doruk acılmıyor
Doruk: Baba makasla ac

Bunun üstüne Süha paşa paşa kalkıp açmış ve içinden bir tane vermiş hürmetten. Artık bahanelerimizi çürütmeye başladı bile bu yavru :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder