26 Şubat 2009 Perşembe

Evde Kitap Birikiyor

Blog dünyasını keşfettiğimden beri...
Akşam Doruk uyuyup ben mutfağı topladıktan sonra, hop laptop kucakta
Kim ne yapmış, yeni ne var onu araştırmaktan
Doruk neler yapmış, anne neler yapmış yazmaktan
Evde okunması gereken bir sürü kitap birikti :(
Daha blog yazmaya başlayalı çok kısa süre oldu, bu kadarcık sürede bu kadar kitap nasıl birikti anlamadım.
Daha şimdiden 4 kitap oldu :(
Galiba, çocukların TV saat sınırlaması gibi kendime de bloglarda gezinme süresine sınırlama koyma zamanım gelmiş?!?!
Offf offf

4 yorum:

  1. Valla zor Neslihan. Ben de aynı dertten muzdaribim:( Maalesef blog dünyasının dibi görünmüyor:((

    YanıtlaSil
  2. Perişan oluyorum o linkten o linke atlamaktan
    Eskiden, insanlar butun gun internette ne yapıyor diye düşünürken şimdi kendim o hale düştüm...

    YanıtlaSil
  3. selam Neslihan, al benden de o kadar:)
    heyecanla almayı bekliyorum, alınca da okuyacak doğru dürüst vakit bulamıyorum, üstelik kitapları okuyamadığım her gün acaba neler kaçırıyorum diye de hayıflanıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Sırf kitap olsa neyse...
    Arkadaslarim benim iicn hicbir sey yapmiyorum diye uzulduklerinden surekli dunya kadar diziler, vizyondaki filmleri getirip duruyor.
    Herseyi ust uste koydugum raf çığ gibi büyüyor maalesef...

    YanıtlaSil