10 Şubat 2009 Salı

Bu çocuk beni çok mutlu ediyor.


Bu cocuğu seyretmek beni cok mutlu ediyor.


Bu aksam İremcimle, Deryacım geldiler, dogumgünümde hastalıklarımız nedeniyle buluşamayınca hediyelerini alıp gelmişler, pastalarıyla beraber, onlara bir şımardı bir şımardı :)


Son zamanlarda uyuma konusunda sıkıntılarımız var ama, her zaman kendi kendine uyuyan çocuk, bu ara uykuya dalana kadar ya anne ya babayla yatmak için olay çıkarıyor. Oysa bizim şimdiye kadar böyle bir sorunumuz olmamıştı, bu şimdi neden oluyor ?!?!? Geceleri uykusundan da ağlayarak uyanıyor, bu yaşta kabuslar görmesi normal, ama tam olarak yapmam gerekeni de yapamıyorum. Gece uyandığında o kadar yorgun oluyorum ki, odasında avutmaya çalışmak yerine yanıma aldım dün gece mesela. Oysa odasından çıkarmamam, orada rahatlatmam gerektiğini bilmeme rağmen, yorgunluk ağır basıyor maalesef :( Umarım tekrarlamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder