24 Şubat 2009 Salı

Mutlu Yıllar İremcim


Bugun üniversite yıllarından beri en yakın iki arkadaşımdan İrem'cimin doğumgünü. İTÜ'nün bol sigara dumanlı, bol King masalı, birbirinden not fotokopisi çekmek için arkadaşlıkların daha da ilerletildiği sabah lokalde buluşup akşam lokalden eve dönmenin gayet doğal sayıldığı ilk yılların artından 1-3 barajına takılmamak için mecbur yaz okuluna gelmişim. Ama ben maalesef derslere hiç girmediğimden, lisenin çok sağlam olmasından dolayı hep dersleri 50 ile aşmanın rahatlığındayken, her ne hikmetse sınıfta bırakma sayısının çok olmasını iyi öğretmen olmakla özdeşleştiren bir öğretmen sebebiyle Mat 3 yaz okulu sebebiyle o sıcaklarda okula gelmişken farkına varıp arkadaş olduğum iki can arkadaşımdan birisi :) Bende araba var, onlarda yok, onlarda not var, bende yok :) Tamamen çıkar arkadaşlığı, ben bunları Bebek'te dondurma yemeye davet ettim, onlar bana notlarını verdiler, ben dersimi geçtim ve umarım hiçbir zaman hayatımdan çıkmayacak bu iki arkadaşa sahip oldum :) Doğumgünü konusunda benden bile hassas olan (şubat ayında onun doğumgününden başka hiçbir önemli olay yaşanmasına izin vermeyen İrem'e inat Doruk'u 21 şubatta, düğünümü de 26 şubatta yaptım, ohhhh olsun, ama o yüzden 4 senedir evlilik yıldönümümü kutlayamıyorum o da ayrı, iki gece kutlamayı bünyem kaldırmıyor) arkadaşım için doğum günü hediyesi ararken işte bu bloga rasladım :) Kendisi İzmir'de dunya tatlisi, Dilek Hanım, gonderdigim fotolardan hem İrem hem de Derya icin cok guzel iki bebek yaptı (Derya'nın bebeği, onun dogum gününde yayınlanacak). O kadar ince ayrıntılara dikkat eden biri ki, İrem'in elindeki ve omzundaki dovmeleri dahi yapıp, elbisesi gonderdigim fotodaki ile aynı desende olmamış diye benden arayıp onay dahi istedi :) Ben her iki bebeğe de bayıldım, aksam hediyeyi verdiğimde İrem'in de bayılacagına eminim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder