25 Şubat 2009 Çarşamba

Bugün Evlilik Yıldönümümüz


Bugün sevgili kocam Süha ile 4. evlilik yıldönümümüz. Akşam program yapsak mı, yapmasak mıya hala karar veremedik. Malum dün gece İrem'in doğumgünü nedeniyle Doruk Bey annemlerde kaldı, bir gece daha orada kalmasına son dakikaya kadar içimiz razı gelecek mi bilmiyorum. Ama yine her evlilik yıldönümüzde olduğu gibi, o nikah anını hatırlayıp gülerim.

Biz nikah ve düğünü ayrı yapmak zorunda kalmıştık, davetli sayısını 200'ün üstüne çıkarmaya o zamanki bütçemiz elvermediğinden. Gündüz Şişli Evlendirme'de nikah, akşam Polat Renaissance'de düğün. Sabah erkenden, İrem, Derya, halam ve ben kuaföe gitmiştik, güzel güzel keyifli bir hazırlanma süreci. Ben o gün kendimi dünyanın en güzel gelini olarak hissetmiştim (tüm evlenecek arkadaşlara tavsiyem, eğer bütçeniz elveriyorsa mutlaka düğün yapın, insanın hayatında kendini en güzel hissetiği tek gün sanırım, ve bunu mümkün olduğunca uzun tutmak adına, gerçekten o gün bana göre benden daha güzel bir gelin dünyaya gelmemişti :) ). Arkasından eve geldik, Süha ve ailesi gelip aldılar beni, büyük bir konvoyla nikah dairesine gitmiştik. Bana o an sorsanız ben hiç heyecanlı değildim. Ama ne zaman ki herşey bitti, ben CD'den o günü seyrettim, meğer ben nikah süresince hiç nefes almamışım :) Dünya rekoru kırmışım, yarım saat nefesimi tutarak ama etrafta Guiness'ten kimse olmayınca kayıtlara geçmemiş sadece :) Daha sonra seyrettiğimde gülmekten ölmüştüm o anki heyecanıma.

Gece nispeten daha iyiydi, nefes almaya başlamışım :) Yukardaki odada tüm konuklar kokteyl meydanında toplanıp salona alınana kadar beklerken bütün arkadaşlarımızla gülüp eğlenmiştik. Tek pişmanlığım, gelinliğimi nispeten daha uygun fiyata yaptırmış olmak, şimdiki aklım olsa Vera Wang falan yaptırırım o derece yani. Arkadaşlar bırakın eviniz eksik olsun, balayına gitmeyin, ama düğününüzü mükemmel yapmak için hiçbir fedakarlıktan kaçınmayın, gerçekten hayatta kendinizi o kadar güzel hissedeceğiniz başka hiçbir gün yok.

Neyse bu kadar geyikten sonra, sevgili kocacım, nice mutlu senelere, seni çok seviyorum.

5 yorum:

  1. Evlilik yildönümünüz kutlu olsun Neslhan´cigim... Valla bence gelinligin cok güzel ve cok özel görünüyor....

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Yelizcim :)
    Oyleydi zaten, ama hani o gün için en mükemmeli olmlıymış, ben düğün yapmayacagım diyenleri uyarmak istedim sadece :)

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu seneler dilerim canım,eşinle -oğlunla.Ben bir kaç gelinlikli fotonu daha hatırlıyorum forumdan,bencede çok hoş bir gelin olmuşsun kendini güzel hissetmekte haklısın yani.
    Sema

    YanıtlaSil
  4. güzelmişsin canım meraklanma zaten o gün herkes kendini en güzel ve özel hisseder herhalde:)mutluluktan...

    yıl dönümüznüz kutlu olsun.nice yıllara oğluşunuzla birlikte...

    YanıtlaSil