23 Şubat 2009 Pazartesi

Dogum günümüzden


Bildiginiz gibi, bu sene iki dogumgunu yaptık, ozellikle kucuk cocuklar kalabalıktan pek hoslanmadıklarından, ve konunun uzmanları hep cocuğun yaşı +1 davetli dediginden bunu yaptım, tabii ben ikisinde de maalesef sayıyı oldukca abarttım, ama Doruk her ikisinde de son derece keyfiliydi ve dogum gunu cocugu oldugunun farkındaydı bence :) Ozellikle hediyeler geldikce, hele hele pazar gunu paketlerin ustune bir atlayısı var 'Ne geldi, icinde ne var' diye, valla utandım :)
Evimizi cuma gecesinden suslemistim, pastayı Rapunsel'in blogundan gordum, ancak bizim taraf cok uzak oldugundan ondan sipariş vermek mümkün olmayınca ben de ailemizin pastacısına yaptırdım, neyse ki Doruk bayıldı :)

İlk katılımcımız Sema ve Oguzhan'dı, hemen arkalarından Tuba ve Anıl geldi. Doruk evde bir seyler olacagını anladıgından kesinlikle öglen uykusuna yatmak istemedi, ben de careyi onu alıp, babayla beraber araba yolculugunda uyutmakta buldum. Daha sonra babası 1.5 saat boyunca arabada onun uyanmasını bekledi, konuklar gelip, bizim yavru hala uyanmayınca da uyandırdık beyfendiyi. Ama kesinlikle dogum gunu kıyafetini giydiremedim, ben de rahat etsin diye, esofmanlarıyla bıraktım :)

Partimizin teması Bugs Bunny karakterleriydi, cocukların masası icin, Tweetty sectim, ama pek masada takılmadılar, ama yine de begendiler.


Onlar icin yapmayı planladıklarımın cogunu yaptırmadılar, cogunluk erkek olunca, arabalar ve ozellikle bu yukardaki otopark en cok ilgiyi ceken oyuncak oldu :)


Geceden bir duvarı tamamen kagıtlarla kaplamıstım, duvarlara zarar gelmesin diye once pastelleri verdim, ama pasteller cocuklara zararlı olmayanlardan secilince rahat boyayamayınca tekstil boyalarıyla calıstılar, duvar biraz gitti, ama cocukların keyfini tahmin edemezsiniz :) Zaten evi bu baharda boyatmayı planlıyordum :)


Hazır koridordayken yine aynı mekanda sekilleri toplamaca oynatayım dedim, ama bu oyun boyama kadar ilgi cekmedi, Batu, Azra ve oguzhan haricindekiler, kaydırak ve oyuncaklarla oynamayı tercih ettiler :)


Sekil eslestirmeceyi takiben yine cocukların favorisi, pastadaki mumları üflemece oynadık, tabii mumlar birkac defa ustuste yakıldı :)


Ardından biraz kopuk balon yapayım dedim, ama kopuk tabancamız bozulmustu, daha onceden de su akıtıyordu, herhalde devreler gitti, oyle olunca ben Gymbo'dan aldıklarımla yapayım dedim, cok basarılı olamasam da bizimkiler yine eglendi neyse ki :)


Soyledigim gibi, sımarık oglum dogum gunu hediyelerinin ustune atladı. Tekrar hepinize cok tesekkur ederim, tum hediyeler icin, o gun Banu ve Batu'dan cok guzel gitarlı bir kitap (Banucum, sizden sonra arkasını actık, piller yerinden oynamıs, gayet guzel calısıyor ;)), Sema ve Oguzhan'dan bir Tshirt (renkleri super, sagol Semacım), Tuba ve Anıl'dan bir gomlek ve kot pantolon (Tubacım, pazar gunu sizinkileri giydirdim ogluma, tekrar tesekkurler ), Gul, Ayse ve Tolga'dan cok guzel kırmızı bir kapsonlu hırka (rengine bayıldım, Doruk'a da nasıl yakısacak tahmin ediyorum) ve Ozlem'den iki oyuncak, (valla arabaları Doruk elinden bırakmıyor, cıldırıyor onun icin, ama blokları simdilik benimle inatlasmak icin kullanıyor :), umarım en kısa surede amacına uygun kullanabiliriz :) ).


Daha sonra Özlem'in getirdigi CD esliginde biraz dans ettik, cocuklar için hazırladıgım ponponlar cocuklardan cok benim ve kardeslerimin hosuna gitti o ayrı :)


Bir ara Tuba ve Anıl Latin muziklerini daha cok seviyor diye, Digiturk'ten actık, ama Ozlem'in CD'si cocukların daha cok ilgisini cekti :)


O telaşla tiyatro sahnesini unutmustum ama neyseki sonlarda Batu getirdi, birazcık hayvanlar aleminden oyun oynadıktan sonra Batu ve Anıl kendileri oynamaya karar verdi.

Pazar gunku dogumgunumuzden fotoları da bu aksam yüklerim artık :)

5 yorum:

  1. nesliciğim asıl biz teşekkür ederiz.herşey çok güzeldi.gerek oyunlar gerek lezzetleriyle bir numara olan masan hepsi birbirinden güzeldi.ellerine sağlık.sen başarıyla atlattın şimdi sıra bizde :) biz bakalım neler yapıcaz...

    YanıtlaSil
  2. Daha da güzelini yaparsın Tubacım :)
    Bekliyoruz heyecanla :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihancım,
    mrb.lar cnm..
    Blogunuzu fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum.
    Doğum gününüz tek kelimeyle süüppeer olmuş.Herşey harika görünüyor.Her ayrıntıyı düşünmüşsün.
    Yakışıklı Doruk'a da nice mutlu yıllar diliyorum.Doğum günü kutlu olsun..Öpüyorum cnm.SEVGİLER...
    ((AKILLI BEBEK'ten DİLEK(Arda'nın annesi))

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin Dilek, ne iyi ettin de geldin, gorusemiyoruz uzun zamandır :)
    Tesekkur ediyorum, cok ugrastim dogruyu soylemek gerekirse :) O anlamıyor ama neyse :)

    YanıtlaSil
  5. Dogumgününüz cok güzel gecmis gercektende, bende tiyatroya bayildim, senmi yaptin Neslihan´cigim?

    YanıtlaSil