17 Şubat 2009 Salı


Son günlerde sürekli işlerin yoğunluğuydu, yok oydu, yok buydu derken uzun zamandır şükretmey, unuttuğumu fark ettim.

Oysaki, bu kadar sevimli, cin gibi, pırıl pırıl bir çocuğum olduğu için
O sağlıklı olduğu için
Gözümün içine bakan, bir dediğimi iki etmeyen bir kocam olduğu için
Böylesi bir krizde yine de iyi kazandıran bir işim olduğu için
Her seslendiğimde Hızır gibi yetişen iki kız kardeşim olduğu için
Yetiş Anne dediğimde yanımda biten anne olduğu için
Hep başımızda olan babam için
Tüm sevdiklerim ve ben sağlıklı olduğumuz için
En büyük derdim sadece çok çalışmak ve işteki stres olduğu için
Çok teşekkür ediyorum

En kötü günümüz böyle olsun :)

8 yorum:

  1. inşallah canım.

    nasıl gidiyor doğumgünü hazırlıkları? birşeye ihtiyacın olursa söyle canım.anıldoruklara gidiyoz bu hafta diyor.görümcemle gelmem de bir sakınca var mı nesliciğim? evde olacak dimi? hiç tiyo vermezsen böyle soru yağmuruna tutulursun işte:)

    YanıtlaSil
  2. Bugün Öykü bana sarılıp, işe gitmeme izin vermediği için, zor ayrıldığımızdan dolayı çok üzgündüm, fakat bu yazıyı okuyunca, evet işte bu dedim. Hayatta herşey dört dörtlük olacak değil ya. Benimde şükredecek o kadar çok şeyim varki.. Hatırlattığın için teşekkür ederim.

    Dediğin gibi. " En kötü günümüz böyle olsun"
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. biz sizi ödüllendirdik ve ödülünüz bizim sitede :))

    YanıtlaSil
  4. Evde olacak canım, tabii ki gorumcen de gelebilir, ben size yarın sirketten evin tarifini de veririm guzelce

    YanıtlaSil
  5. Yaaa evet, cok tesekkurler, gecenlerde Tuba'da vermis, ben tembel anne, bir ara ödülümüzü alıp, biz de sevdiklerimizi ödüllendirmeliyiz di mi ;)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Neslihan, tam benimde takildigim bi konuya deginmissin, dimi ya, ne oluyor yani yakindikca, mutsuz oldukca, oysa bardagin dolu tarafini görsek, bardak dahada doluveriyor sanki, yani biz öyle görecegiz ama izin vermiyoruzki,helede su kriz meselesine takmis durumdayim,bende bi yazi yazmak istiyordum blogta, yani bundan gercektem etkilenenler var, issiz kalanlar, maaslari azalanlar vs. ama kime dönsen kriz, hangi Türk kanalini acsam kriz, bi aksam haberlerini izlerdim, ondada iki kelimeden biri KRIZ...Insanlari tam krize sokuyorlar yani. ekonomiden anlamam valla ama bu nedir diyorum artik yeter...

    YanıtlaSil
  7. Hic sorma Yeliz, ciddi sıkıldım artık kriz muhabbetinden, müşterilere baştan diyorum artık yok o muhabbet, yeni proje ne var, sen onlardan haber ver diye :)

    YanıtlaSil