16 Şubat 2009 Pazartesi

Doruk Abi


Adın ne diye soruyoruz;
-Doruk Abi
Allahım sen ne zaman doğdun, ne zaman büyüdün de abi oldun :)
Hangi ara bu kadar güzel konuşmaya başladın.
Popoyu kıvıra kıvıra emeklerken hangi ara, benimle koşu yarışlarına başladın.
Saçını kestirdiğimde bir tutam sakladım, ilerde anı olsun diye.
İlk patiğin, ilk kıyafetin, künyen, daha bir sürü ıvır zıvır var, seninle ilgili sakladığım. Ama sen büyüdükçe ben korkmaya başlıyorum, deli oldum galiba, daha şimdiden 'Benim kuzu büyüyecek, kocaman olacak, evden uçup gidecek' paniğinin şimdiden başlaması çok tuhaf biliyorum ama bu 2 sene o kadar çabuk geçti ki, bundan sonraki senelerde böyle çabuk geçecek biliyorum. Bir sabah bir kalkacağım karşımda kocaman bir adam olmuş göreceğim seni....

2 yorum:

  1. Neslihancığım senin bu çocuk abi deyip birşeyin sinyalini veriyor olmasın :)

    Hamilelikte yakışmış hani. Bayıldım bir önceki fotoya.

    Bu arada sen bu kadar ileriye gitmişken hayallerine müdahale edeyim. Senden kötü kaynana olur kesin, ben söyleyeyim :) Nedir bu gelinlerin oğluna düşkün analardan çektikleri. Gerçi Kenana göre benden de. Ataberk oyun ablasına posta koyduğunda :) hatun acaba çocuğuma birşey yapıyor mu diye kendi evimde hırsız modunda gözlem yapıyorum ): Rahatlık batıyor anlayacağın peh :) Sanki çocuğumu tanımıyor muşum gibi ):

    YanıtlaSil
  2. Aman şeytan kulağına :) Ben tek çocuğa bakamıyorum, değil ikincisi :)
    Herkes senin gibi becerikli değil arkadasım :)

    YanıtlaSil