19 Şubat 2009 Perşembe

Sabah erken başladı... Ama gün bitmez daha :)


Bu sabah bizim efendi, uzun aradan sonra ilk defa sabah 5:30'da uyandı, daha uyanır uyanmaz damarı yine üstündeydi. (Arnavut köklerini unutmak bu kadar mı zor gerçekten, bu kan dedikleri bu kadar etkili mi)
Neyse 06:30'a kadar yeniden uyuma denemeleri sonuc vermeyince kalktik mecburen.
Kahvaltı için özellikle 07:30'a kadar bekledim, ama o da yememe konusunda kararlıydı, ben de bıraktım, ben işe gittikten sonra Emine Yenge'den gayet iyi yemiş ?!?!?
Birkaç gündür Doruk'la aramız böyle nane molla olunca akşam dışarda yemek yiyelim o da biraz rahatlasın diye, iş çıkışı sahibi aldım ve biraz oyuncakcı gezdikten sonra yemek yemeye gittik.
Dönüşte yine ufak çaplı eve girmeyeceğim krizi, arkasından uyumayacağım krizi. Son 3-5 gündür uyku öncesinde diş fırçalaması seremonisi olduğunu bildiğinden dişlerini bile fırçalamıyor.
Neyse ki uyudu
Oysa ben daha ayıp belki söylemesi ama yılbaşı çamımızı bile sökmemiştim, şimdi onu sökeceğim, sonra da yavaştan hazırlıklara başlayacağım doğum günümüz için.
Bugün Kucukada'nin sitesinden bir oyun onerisi soyledi arkadaslar, bakalim hafta sou onu yapacagım becerebilirsem :)

3 yorum:

  1. demek anneyle yemiyor doruk bakıcıyla yiyor.

    hımmm sanırım bu küçük adam naz yapıyor neslihan sana...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hem de nasıl naz yapmak, anamdan emdigim sutu burnumdan getiriyor hasmetmaapları bu ara :)

    YanıtlaSil
  3. ödülünüz var.umarım olmuştur:)

    anilimaskim.blogspot'a bakacaksın.reklam yapıyoruz da hehehehe

    YanıtlaSil