1 Şubat 2009 Pazar

Montessori - Golge etkinligi


Bu seferki etkinlik icin hedefim farkliydi, ama onu hala yapamadim, kosturmacadan. Ben de etkinlik suresi bitmeden yaptigimiz bir diger golge etkinligini koyayim dedim. Doruk'un evdeki degisik oyuncaklarini kagidin uzerine koyup onlarin golgelerini cizdik, her oyuncagin her nesnenin farkli golgesi oldugunu gorduk beraberce, duzgun cizgiler benimkiler, etrafindaki karalamalar Doruk'unkiler :)

Ama asil yapmak istedigimiz iste bu :)

Bunu hangi siteden aldigimi hatirlayamadim gecenin bu saatinde, ama cocuklarinin her sene fotolarini cekip, boyle golgelerini cizip cercevelemisler, cok keyifli gorunuyor ama di mi

Ucumuzun bu fotosunun o sekilde yapmayi planliyorum, umarim onumuzdeki hafta icinde bir aksam yapabiliriz bunu Doruk'la. Once ben cizerim, sonra her tarafini Doruk suluboya ile boyari sonra da ben onu duzgunce keserim, boyle etrafta tasma da olmaz diye dusunuyorum ama gorecegiz :)ne çıkacağını :)

2 yorum:

  1. Öncelikle merhaba,Bu çerçeveler çok güzelmiş gerçekten,ama sizin aktivitenizde güzel olmuş.
    Sizin fotoğrafınızda çok hoş olmuş.
    Sevgiler.
    www.gunescuneyt.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Güneş :)

    YanıtlaSil