23 Şubat 2009 Pazartesi

Dogum gunumuz- 2


Pazar gunu de dogumgünü Part2 yapıldı. O gün ailemiz davetliydi, galiba 30 kişinin üstünde katılımcımız vardı :)
Oglumun, ananesi, babanesi, dedeler, hala, enişte, teyzeler, Süha'nın teyzesiyle eniştesi, benim kuzenler, benim arkadaşlarım Derya ve İrem derken bir baktım ki sayı 30'u geçmiş, napalım kalabalık bir aileyiz :)


Oglum babanesi, dedesi, babası ve İdil ablasıyla cok mutluydu, ozellikle İdil ablasına bayılıyor, asagıda goreceginiz sekilde surekli kucak kucagaydılar :) İdil ablası hediyesi yetmemis gibi bir dunya da kendi küçük oyuncaklarından getirdi. Zaten İdil'in eşyaları bizi çokca maliyetten kurtarıyor bu zamana kadar, ilk pusetimiz, araba koltuklarımızi mama sandalyemiz ve bir dunya oyuncak geldi bugüne kadar :)


Babanesi ve halası oglumla bir duzgun foto cektiremedi, bizimki surekli 'Cocuk Firar' da modundaydı. Bir an evvel kucaktan kacıp İdil ve benim kuzenlerimin cocuklarıyla oynamaya gitmek istiyordu, ozellikle Bora Abi'sine bayıldı, erkek cocuklarına hasta oluyor :)


Arada İdil ablasıyla oyuncak paylasamama durumları da yasanmadı degil, sekil 1A'da gorulecegi uzere, balon mesela :)


Yine hep beraber pastamızı ufledik, Doruk pastanın ustundeki sekerlere gomulmek istediginden sabit tutmak cok kolay olmuyordu gerçi :)



O telaştan aile fotosu çektirmeyi unutmuşuz, ama kızkardeşimi de bana benzetirler, siz de onu ben varsayıp idare edebilirsiniz :)

Zaten bazen teyzesini benden daha çok sevdigini dusunmuyor da değilim :)


Benimle olan fotoda yine kacmaya calısıyor ki bir an evvel oyuna devam etsin :)


Ufak bir kaza da yasadık, bakmayın boyle yaygarayı bastıgına, gercekten cok ufaktı...

Her iki dogumgünümüzde çok güzel geçti işin özeti, o kadar çok konuk ağırlamış olmamıza rağmen hemen hemen hiçbir aksilik olmadı, en büyük aksilik, uçan balon siparişlerimizin beklentimizi karşılamamış olmasıydı :( Uçan balonlarımız pazar günü sabahı uçmayan balon moduna geçmişti. Pazar günü defalarca arayıp ulaşamadım, dün de yogunluktan atladım, bugün aradığımda verdikleri cevaba göre size iyi veya kötü reklamlarını mutlaka yapacağım ?!?!?

Doruk çok mutluydu, normalde kalabalık sevmeyen bir çocuk olmasına rağmen tam doğumgünü çocuğu modundaydı :) Dedigim gibi, her gelenin üstüne atladi, 'Ne getirdin, hadi acalim' seklinde. Oyuncaklara bayıldı, kıyafetleri 'Doruk'un degil, Doruk giymeyecek' diye bana pas etti. Dogum günü pastasının tadına dahi bakmadı, biraz uyku sorunu yaşadık, herhalde ortalık o kadar süslü olunca uyuyup bir seyler kacırma korkusundan dolayı, ama az uyumasına ragmen hic sorun cıkarmadı. Sadece 2 gun boyunca nerdeyse hc yemek yemedi, klasik anneye eziyet modu devamdı yani o konuda.

Neyse oyle böyle bitti, Doruk artık 2 yaşında, ısrarla yaşını sorunca 3 demesine rağmen :)

Mutlu yıllar oğlum.....

2 yorum: