29 Ocak 2009 Perşembe

Oglumun sefertası :)


Dun oglum abi olmus dedim ya, hemen havaya girdim... Birkac seneye oglum daha da kocaman olacak ve ben onu her sabah okula hazırlayacagim. Boyle guzel sefertaslarının icinde yiyeceklerini hazırlayacagım, sonra aksam kontrol edecegim, ne kadarı geri gelmiş diye :) Ondan sonra okulda neler yaptılar, ogretmenleriyle ne konustular, arkadaslarıyla neler yaptılar onu konusacagız, aksam yemek masamızın etrafında otururken. Biraz daha sohbet ve dinlenmenin arkasında oglum derslerini yapacak. Allahım o gunler simdi o kadar uzak geliyor ki, ama biliyorum ki geldigi gun 'zaman ne cabuk gecti, daha dogdugun gun aklımda' diyecegim.

Hay yahu, ne yazmaya karar verdim, konu nereye geldi :) Bu fotoyu indirdigim sitede o kadar guzel dekorasyon ve cocuklar icin ilginc fikirler var ki, 2 gundur aksamlari surekli bu sitedeyim

Vakit buldugunuzda bakının, ama bolca vaktiniz olsun, oradan oraya tıklarken zaman oyle cabuk akıyor ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder