23 Ocak 2009 Cuma

Bir oleyyyyyyyyyy daha

Nihayet oglumun dogum gunu hediyesine karar verdim.
Gunlerdir dusunuyordum.
Dunya kadar oyuncagi var, yeni bir oyuncak daha onun icin sadece 15 dk'lik bir yenilik olacakti.
Yeni kiyafet desem, zaten aldigim hicbir yeni seyi isteyerek giymiyor 'Doruk'un deil' diyerek.
Takip ettigim bloglar vasıtasıyla tanıstıgım Pınar bana 'Acaba' diye dusundurdu.
Ve dunden beri yazismalarin neticesinde, bugun beni yonlendirdigi Bengi cok guzel bir poster hazirlayacak ogluma :)
Doruk'cum uykusundan uyandiginda hemen gorebilecegi sekilde koymayı planladıgım bu posterle eminim ki cok mutlu olacak.
Ben de standart birsey almaktansa sadece Doruk icin hazırlanmıs bir hediye verebilecegim oğluma :)

Tesekkurler Bengi hazırlayacagınız icin ve tesekkurler Pınar, yonlendirdiginiz icin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder