27 Ocak 2009 Salı

Deniz çok güzel, gelsenize :)


Akşam işten gelip zili bastığımda bu yavrunun içerden sesini duymalısınız :) 'Emineeee, Emineeeee, anne geldi' diye. Bu aksam eve girer girmez canım oglum beni elimden tutup direk kitaplıgına goturdu. Bu aralar en favori kitabı olan Cıvıl Cıvıl 365 etkinlik'i aldık yine :) Elimi yuzumu yıkamama bile fırsat vermedi. Hemen kitabı okumaya başladık ve sonra orada birbirine bitişik şekillere heveslendim ve 6'lı balık yaptım, tabi kitaptakilerin yanında benimki oldukca komik oldugundan fotosunu bu seferlik cekmedim, biraz ustalasayım, fotolar sonra :)
Neyse balıkları ben kestim, o da ustunu cizdi kendine göre. Sonra da balıkları salondaki halımızın üstüne attık (aramızda kalsın ama bizim halımız, aynı zamanda bizim denizimiz), biraz yüzdük balıklarla beraber, dibe daldık, orada ahtapot ve yengeç gördük :) Biz yüzmeye devam ederken de Süha geldi, tabii o da bizimle deniz sefamıza katıldı :)
Bu gece bir yüzdük, bir yüzdük sormayın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder