28 Ocak 2009 Çarşamba

Anne İş'te - Dr. Sabiha Keskin Paktuna


Bu kitabı okurken cok sevmistim ve bana bircok konuda faydası oldu. Doruk'la her sabahki vedalasmalarımızı, ve aksam gecirdiigmiz vakitleri bu kitap sayesinde cok daha net oturtmustum kafama. Kitap çalışan annelerin yaşadığı zorlukları, problemlere nasıl yaklaşılması gerektiğini ve doğru bilinen yanlışları anlatıyor.

Mesela ben bu kitap sayesinde, asla hiçbir sabah Doruk'tan saklanıp işe çıkmadım. Her seferinde onunla vedalaştım, öyle cıktım ve Doruk'ta kaybetme duygusu hiçbir zaman olmadı. Arkamdan ağladığı günlerde oldu, ama bunlar 2 senede toplam 10 gundur değildir, onlarda içim parcalansa da yine de gizli saklı kacmadım.

Bir diger konu da hep dert yakınılan buyukannelerle, dedelerin cocukları sımartması konusuydu, bu konuda bende cok hassastım, ama kitapta bu konuyla alakalı bolumleri okduktan sonra acıkcası bu konuda kendimi uzmemeye karar verdim. Cunku bu kitap sayesinde anne-baba ile buyukanne-buyukbaba arasındaki farkı gayet net gördüm.

Ben kitapları okurken hep sunu düşünürüm, bu kitapta benim işime yaracak tek bir cümle bile olsa, bu kitap benim için iyi bir kitaptır :)

Kitabı bitirdikten sonra bazı forumlarda Sabiha Keskin Paktuna, Prof'tu, Docent'ti tartısmalarından dolayı biraz canım sıkıldı ama kitap yine de gerek çalışan, gerek çalışmayan tüm annelere tavsiye edebileceğim bir kitap...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder