28 Ocak 2009 Çarşamba

Benim Oğlum Abi Olmuş


Benim oğlum kocaman abi olmuş :) Bu akşam tam mesai bitip, eve koşmak üzereyken ay sonu çalışmaları nedeniyle hafta sonu işe gelip, oglumla bir gün daha az zaman geçireceğime canım çok sıkılınca hemen Süha'yı aradım ve dışarda buluşup yemek yiyelim dedim. Neyse ki o da çok yorgun değilmiş, ben eve uğrayıp Doruk'u aldım ve restoranda buluştuk. Açıkcası şimdiye kadar Doruk'la gittiğimiz her yemek ağzımızdan burnumuzdan çıkmıştı, iki saniye oturmaz, bize nefes verdirmezdi. Bu sefer de aynısı olacak korkusuyla gittik. Ama benim oglum, biz yemek siparislerimizi verirken guzel guzel etrafı dolastı, cocuklar icin hazırlanmıs kutuphaneden kendisine bir kac kitap secti ve yemekler gelene kadar uslu uslu okudu. Sonra 'He-man' mönüsündeki misket kofte, haslanmış patates ve soslu makarnadan oluşan yemeğini güzel güzel yedi :)

İnanın bu çocuk son birkaç günde ciddi büyüdü. Tamam 2 yaş krizi de kendini aralarda gösteriyor ama, kendi kendine oyun oynamalar, restoranda oturma, anne-babasıyla sohbet, gercekten büyüdü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder