13 Ocak 2009 Salı

Aksam eve girer girmez beni heyecanla yap-bozlarının oraya goturdu kosturar kostura. Tek tek parcaları cıkarıp ' at nerde' deyip yerine koyuyor, 'ayı nerde' deyip yerine koyuyordu kahkahalarla. Yapbozdan sıkılınca beni hemen kitaplıgına goturdu, kitap okumak istiyormus :) Secti bir kitap, once kendi okudu, sonra bana okuttu :)



Kitaplar kalktıktan sonra biraz sohbet ettik :) Bu hafta tekrar sitenin icindeki yuvaya gunde 2 saatligine yollamaya basladım. Gunduz yuvada bakcısı müdüre hanımın odasında oturunca biraz aglama numarası yapmış, bana nasıl agladıgını anlattı. Bakıcısının da onunla odada olmasını istiyor, ben de en azından sandalyede otursun kadın kapıya yakın istiyorum, bakalım alısacak mı bu sekilde orada oynamaya.



Bu aksam hamurlarla oynadık yemekten sonra, daha dogrusu yememekten sonra :( Bu aksam yine 'yemek yemiyecek Doruk'tan baska bir sey duyamadm ne yazık ki.

Hamurlara kurabiye kalıplarıyla sekiller vermeyi cok seviyor.


Hamurlarla oyunumuz bittikten sonra da masanın temizligini beyfendi kendisi yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder