10 Ocak 2009 Cumartesi


Bu sabah erkenden kalkip, evden ciktim, disciye gitmem gerekiyor diye, Nisantasinda park sorunu var diye arabayi da almadim. Saat 10'da discinin kapisina gittim saskin saskin, ama megerse randevum 11'de imis. Hemen o sinirle, karsidaki Remzi Kitapevi'ne girdim, hemen kendime minik bir ajanda aldim, artik ust uste randevu almayayim diye, ust katta cocuk kitaplarina bakarken de daha once bir blogda bahsedilen bu kitabi gorunce ustune atladim. Nasıl guzel bir kitap, icindeki cizimler, yeni oyunlar, bunlari yapman icin biraz buyumen gerek ama dayanamayip aldim tabii ki, simdi ben yaparim, biraz buyuyunce de sen yaparsin diye.


Daha sonra da bu kitabin ustune atladim, hayvanlari o kadar cok seviyorsun ki, bu kitabi gorunce çıldıracağına emin olarak ki nitekim kitabı gorunce tepkin tam tahmin ettiğim gibi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder