21 Ocak 2009 Çarşamba

7 * 7

Guya bu aksam Doruk'un eve gelisi serefine yeni fotolar cekecektim, onu oyuncaklarıyla, yeni ev duzeniyle, annesiyle sarılıp oynarken :) Ama sarjı bulamadım, cekemedim maalesef :(
Ben de bunun ustune hem dun gece http://fourlittlepenguins.blogspot.com/ sitesinde, bu gece de Defdef'in sitesinde gordugum bir oyunu oynayayım dedim. Nedir oyun, 7.klasordeki 7. fotoyu seciyorsunuz ve onun hikayesini anlatiyorsunuz :)



Bu foto kasim 2007'den, yani Doruk 7 aylik, fıldır fıldır emekleyip evi turluyorken. Yeni evimize tasınalı henuz 10 gun olmus, tarihe baktığımda. Bizimki elimden makineyi kapmak için üstüme üstüme geliyor, bundan sonraki karelerde kafasi kocaman büyüyerek üstüme çıkan bir yavru var. Canım oğlum benim, yarın baban sarj aletini bulsun da yeni fotolar çekeyim biraz, sürekli arşivden yiyorum bu ara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder