3 Mart 2009 Salı

Yoga


Doruk!a hamile kalmadan önce işteki stresimi atabilmek (benim hayatımda iş=stres olmuş yahu) için yogaya başlamıştım, Ataşehir'e gidiyordum haftada bir akşam, sonra hamile olduğumu öğrendim. İlk 3 ay yoga dahil herşey yasak olunca ara verdim. Ama sonra normal doğum yaparken (ki, sezaryan oldu sonra doğum), nefesimi kontrol etmeyi öğrenmek için araştırmalar yaparken Neslihan İskit ile tanıştım. Memorial Hastanesi'nde yoga dersleri veriyordu, ücretsiz olarak. Hem bir sürü hamile anneyle tanışmak, hem de biraz spor yapmak adına, bu sefer de haftada bir oraya gitmeye başlamıştım. Hattta hızımı alamayıp 3-5 defa da ders verdiği Etiler'deki Yogaşala'ya gitmiştim. Bİr gün galiba 7-8 aylık hamieyken Neslihan hanım bir CD yapmayı planladığını, eğer sakıncası yoksa bizim de çekimleri katılmamızı rica edince de, ilerde Doruk'a bir haıra olsun diye hemen atlamıştım. Çok da güzel bir anı oldu bence, hatta benden sonra bir sürü arkadaşım bilmeden CD'yi alıp beni gördüğünde şok olmuştu :)

Neyse, daha sonra da Amerika'dan 3 CD getirtmiştim, çocukla yoga diye henüz kapaklarını bile yırtmadığım ?!?! Bu akşam diyorum, bu CD'leri Doruk uyuduktan sonra şu CD'leri bir çıkarıp baksam, sonra da yarın akşam Doruk'la yoga mı yapsam. Bizim yavru ne yapar ne eder hiçbir fikrim yok, acaba CD'ler bebeklere mi yönelik onu da bilmiyorum, aklıma geldi şimdi, bu akşam bir bakayım şu CD'lere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder