23 Mart 2009 Pazartesi

Eyvahhhhhh

Eyvah ki ne eyvahhhhh
Doruk yine diş çıkarıyorrrrrr

4 yorum:

  1. Canım benim ya. Huysuz demek ki yavrucuk. Bizde diş yok ama Ataberk tam ergen triplerinde. İnatlaşmamak için ne numaralar çeviriyorum bir bilsen. Ben de arabeks takılıyorum geçer, bu da geçer ): Off ki ne of.

    YanıtlaSil
  2. kızlar anılda inanılmaz inatçı oldu :( yapma demek istemiyorum.deyince daha çok yaptığından ama çıldırmak üzereyim.özlemm,nesli off ki ne offfffffffffffff

    YanıtlaSil
  3. kolayca çıksın inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim Prima Rima :)

    Tuba, simdi anladin mi bizim durumumuzu, gerci ben bizimkindeki inadi, damarlarindaki Arnavut kanına bağlıyorum ama :) Yani bunun Trouble 2 ile alakası yok, ömür boyu sürecek :)

    Ataberk'te de var mıydı Özlemcim, Arnavutluk :)

    YanıtlaSil