11 Mart 2009 Çarşamba

Elim kalkmıyor

Bilmiyorum neden, kac gündür elim gitmiyor hiçbir şeye
Kaç zamandır yok öyle mutluyum, yok söyle şükürler olsun yazıp duruyorum
Ama konuşmaya bile halim yok
Yemek yemek bile istemiyorum, zor geliyor şimdi elini uzat, ağzına at, çiğne çiğneee
Sonra akşam eve geldiğimde Doruk'la oyun oynuyoruz, o yattıktan sonra da ayağa kalkacak halim yok
Kitap okuyayım diyorum, kitabı tutacak gücüm olmadığını fark ediyorum
Biraz iş yapayım, bilgisayarımı açayım, ıhhh ıhh kahve yapacak halim yok
Bahar yorgunluğu bu kadar çok mu olur...
Ama olmaması gerek, bütün ağaçlar bahar açtı
Doğa bu kadar canlanıyorken, benim neden canım çıkıyor...
Ciddi anlamadım, bahar yorgunluğu mu, yoksa 35 yaşına gelmiş olmanın verdiği hayatı ve kendini sorgulama mı
Kusura bakma oğlum, hep derlerdi, yaş 35'e gelirken insan kendini çok fazla sorgular diye, galiba bu aralar senin sayfanda biraz böylesi abuk mailler olacak ...

Bu sayfaya bir tane fotograf koyayım diyorum, anlamadıgım bir sebepten onu da beceremiyorum, foto yuklemiyor işte :(

4 yorum:

  1. Neslihancığım,
    Bu yazıyı okumasam telefona sarılacaktım bu hatuna birşey mi oldu diye :)
    Sen bahar yorgunluğu diyorsun ben alerjimi düşünüyorum. Ah bir bilsen benim gözlerim, burnum akar üst üste defalarca hapşırırım, sesim gider ama yine de çok severim baharı.
    Bugün hava güzel be arkadaşım. Diril, silkin, kendine gel :)
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Neslihan´cigim, yazini okuyunca ne söyleyebilirimde belki kendine gelir bizim melek Neslihan Teyze´miz dedim, Özlem ne güzel sölemis canim arkadasim diril, silkin, kendine gel diye, bende öyle yaparim cünkü, sonra ya cocuklari alip disari atarim kendimi yada sevdigim birileriyle bulusurum yada kendim icin birseyler. Umarim hafta sonunu en güzel sekilde degerlendirirsin. Sevgiler. Dorukúda öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Vitaminler sagolsun :)
    Toparlanırım tez zamanda umarım :)

    Opuyorum ikinizi de

    YanıtlaSil
  4. Bahar çiçek çiek açarken bazen insanlar içlerine kapanıyorlar.Neden bilmiyorum ama bir çok kişi bu sıkıntıları yaşıyor, yalnız değilsin:) o halsizlikler bendede çok var.

    YanıtlaSil