31 Mart 2009 Salı

Vicdanlı Oğlum

Dun Gebze'de bir musteriyi ziyaret icin arabadan inerken dizim 'Tık' etti.
Ne oldugunu tahmin ettigimden ustune basmamaya ozen gosterdim, aksama kadar ziyaretlere devam ettim, araba nasılsa otomatik vites diye.
Aksam tam ofisten cıkacagım mumkun degil basamıyorum ustune.
Bir arkadasın yardımıyla bindim arabaya, geldim evime.
Kapıyı acar acmaz üstüme atlamak istedi, ama ben iki büklüm olunca 'Anne ne oldu' diye sorunca, dizimin acıdıgını, bugün kucagıma alamayacagımı söyledim.
Bunun üstüne benim yavru 'Annecim, gel koltuga otur' diyerek elimden tutup beni koltuga oturttu. Sonra kendisinden yastık isteyince getirdi hemen.
Ardından da dizime iğne yaptı ve öptü iyileşmesi için.
Babası gelince onu da hemen kapıdan karşılayıp yanıma getirip, ona da öptürdü, iyileşsin diye.
Sonra banyo saati geldiğinde 'Annenin ayağı hasta' deyince, bu akşamki banyo sefasından da vazgeçti (biz hala üçlü olarak girip yıkayabiliyoruz Doruk'u, Süha tek başına cesaret edemiyor).

İyileştirdi beni ve tüm akşam bana hizmet etti güzel oğlum :)

3 yorum:

  1. Gecmis olsun Neslihan´cigim. Doruk´a da valla bravo, ne merhametli oluyorlar degil mi? Bazen bende diyorum ki, empatileri yetiskinlere göre o kadar yüksek ki, acaba bizler mi bunu zamanla yok ediyoruz... Öptük Doruk u...

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Neslihan umarım daha iyisindir.Doruk'un ağzından dökülen kelimeler de harika.Bizde hala annenin yorgun olması,uykusunuz olmasına bile anlayış gösterilmiyor o bildiğini okuyor.'' gel ben sana araba yapim, beraber gidelim, benim odamda oynayalım '' lar uçuşuyor havada.Bende teslim oluyorum mecburen :))

    Sema&Oğuzhan

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle öyle Yeliz, aslında onlar gerçekten melek, sonra dünya ve hayat çocukları bozuyor. Ben beyinlerindeki tuhaf kimyasallardan başka herhangi bir sebep olmadıkça çocukların sevgi ve ilgiyle iyi insan olmaları aslında hiç de zor değil. Zaten onlar çok iyi :)

    Valla Semacım, normalda Doruk'da yorgunum falan dememe pek aldırmaz, ama ayağım agrıyor deyince ciddiye aldı demek ki :)

    YanıtlaSil