30 Mart 2009 Pazartesi


Hafta sonu ne yaptık...
Aslında bir suru sey yaptık, daha dogrusu sokaklarda bol bol dolandık :)
Ama cektigim fotoları yuklemeyi atladıgımdan eskilerden bir tane koyuyorum, fotosuz blog guzel olmuyor diye :)
Cumartesi gunu, oyun grubumuzla bulusmayi bu sefer basaramadık, Doruk hala huysuz oldugundan ananesinin bahcesinde oynadık.
Sonra uyku saati geldiginde, dedesinin ziyaretine gitmek icin yola cıktık ve o arabada uyurken ben de Bagdat Caddesinde'ki 4 katlı Mothercare'den ona bol bol oyuncak alısverisi yaptım.
Ama bu sefer suclu Ozlem, o bana dedi ki, buradaki ELC oyuncaklar Leonardini'den daha ucuz, dogru, icim gitti, daha 3-4 hafta once aldıgım roketi ciddi daha uygun fiyata gorunce...
Bu araa Ozlem'cim, senin o aradıgın oyun hamuru oklavalarından buldum, senin almamıs olma ihtimaline karsılık sana da aldım bir tane :)
Bir tane traktor, bir tane domino, bir tane ip gecirmece, birkac tane araba...
Ama bu sefer suclu Ozlem, o beni kıskırttı hakim bey :)
Sonra caddede hava da guzel olunca epey bir yuruyus yaptık, hem de Doruk'Da yurudu, bisikletine binmek istemedi, cok az kucaga geldi, cogunda yurudu, anne-baba-cocuk piyasa yaptık.
Sonra dedeye gittik, hala ve İdil'de geldi... Yine cok mutluydu Doruk...
Aksam uyku saatine kadar oradaydık, Murat enişte'si de geldi oglumun...

Pazar sabahı oy kullanmaya yine Yeşilköy'e gittik. Biz ikametgahımızı almadık yeni evimize.
Oydan sonra teyzeleri ve ananesiyle sahile gittik, guzel guzel kumsalda oynadı oglum, sonra burnu kızarınca geri döndük :)
Ogleden sonra da teyzeleri bize geldi, haftasonu cok mutluydu oglum :)

3 yorum:

  1. ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz...evet mothercaredeki oyuncaklar hem ucuz hemde çok güzeller..oğluma baktımbende o gelince onunla alacağım kendi beğensin..
    dorukta çok eğlenmiştir kesin ....
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  2. Suçluyum bu konuda haklısın :) Yalnız neslihan çocukların dolabını bugün toplarken farkettim. Benim arkadaşlara hediye ya da sonra açarım diye aldığım birçok kitap altlarda kalmış. Yani diyeceğim o ki sen de olur ya taşınırsan dolaplardan açılmamış oyuncak çıkarsa hiç şaşırma :) Benim 1 yaş çocuğu bulmam lazım hediye kitap verecek :)

    Seçim için ise valla ben de üzüldüm. Fakat dediğin gibi bir nebze olsun umutlandım. Fakat Kılıçdaroğlunun duruşuna, uslubuna da bir kez daha hayran kaldım. Helal olsun aldığı oylar.

    YanıtlaSil
  3. Bir oyuncak alışverişide bize lazım:)
    Ne zevklı ne keyıflı olmusdur kımbılır:)

    YanıtlaSil