7 Nisan 2009 Salı

Evet şimdi haftasonumuzun ayrıntıları. Sabah Anadolu yakasına deniz otobüsüyle geçmeye karar verdik, Sinem&mert ve Elif&Naz ile Bakırkoy deniz otobusu iskelesinde buluştuk, ben saatin farkına varmayıp evde oyalanınca az daha kaçırıyordum o da ayrı hikaye. Neyse deniz otobüsü günün en keyifli anlarından biriydi. Özellikle Mert ve Doruk deniz otobüsünde çok eğlendiler, camdan denizde yunus arayıp durdular tüm yolculuk boyunca :)

Ardından ilk durağımız Zuzu Cafe'ye dogru pusetlerle yola çıktık.

Zuzu'ya daha önce geçen sene baharda gitmiş ve pek memnun kalmamıştım. Bu sefer belki Doruk artık büyüdü daha çok eğlenir umuduyla gittim, ama yine memnun kalmadım. İlk sebep işletme zihniyeti, ıhhh ıhh değişmemiş, hala aynı, bana sadece müşteri gözüyle bakan işletmeleri sevmiyorum, önceliği beni memnun etmek olmalı, ben memnun kalırsam zaten onlara para kazandırırım. Bir diğer sebep ise, çok kalabalık olması, bu kadar dar bir alanda özellikle hedef kitlesindeki müşterilerin çocukları adım atacak yer bulamayınca, çocuklar huzursuzlanıyor. Ne yediğimi bilemedim yine, agzıma burnuma yedim.

Neyse cocukların uyku saati yaklasınca caddede yrüyüş yapalım, hem onlar biraz uyur, hem de biz onlar uyuyunca bir kahve içeriz sakin sakin diye düşündük, neyse ki, hepsi uyudu :)

Bu arada Zuzu'da Ruzgar & Devrim ile Ebru & Tolga'da bize katılmıştı. Hep beraber bir fotograf cektirdik, ama burada Ebru foto cektiginden o ve oglu maalesef yok :(

Ardından cocukların uyanmasına kadar Gloria'da kahvelerimizi yudumladık, bu arada benim arkadasım Anadolu yakasına gectigimi duyunca geldiginden, ben hanımların sohbetine pek katılamadım maalesef. Cocuklar uyanınca, Mothercare'e gidelim dedik, once bizimkiler yemeklerini yedi (gerçi sadece Doruk yedi, köfteyi bulunca Naz ve Mert birsey yemedi, Ruzgar annesiyle alısverise daldı, Tolga ise erken ayrıldı), ardından biraz magazaya baktık ve sonra birbirimizden ayrıldık.

Kayınvalidem ve İdil ile bulusmaya gittik, sonrası icin konusmanın anlamı yok, yüzlerdeki mutluluk, cimenlerin ve ciceklerin güzelliğinin yanında :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder