14 Nisan 2009 Salı

Cok zormus okul secmek ?!?!

Simdiye kadar 3 okulla gorustum. Kuzu'nun ilk okulu olacak, cok onemli o yuzden benim için. Haziran'da tatile girmeden, Doruk sonbaharda hastalıklar baslamadan, alısabilsin istiyorum.

Şimdiye kadar Denizatı Çocukevi, Joyfull House ve Küçükşeyler Anaokulu ile gorustum. İsin kötüsü üçünü de sevdim, anlatırken herşey çok güzel.

Denizatı Montessori'yi benimsemiş, diger ikisi James ve Highscope yontemlerini. Ortak noktaları, hepsininin mekanları asagı yukarı aynı büyüklükte, hepsinin bahçesi var, hepsinde sürekli psikolog bulunuyor, hepsinin yönetici pedagog, hepsi MEB'ye baglı, fiyatlar birbirine cok yakın.

Joyfull oraya gonderen bir arkadasımdan cocuklarla yogunluktan cok ilgilenemiyorlar dedigi icin sınıfta kaldı. Denizatı ilk gorusmem oldugundan acemiligimden bir suru soruyu atlamısım, ama yoneticisi ve sahibi bayana icim ısındı. Küçükşeyler, Üstün Dökmen'in adı olduğundan öne çıkıyor, ama orası da daha nisan ayında açılmış, herşey çok yeni, öğretmenler sık değişir mi korkum var.

Offf of, hadi çocuklarını Bahçeşehir'de anaokuluna gönderen arkadaşlar, biraz yorum yapın ltfn, kafam çok karışık.

Bu arada hafta sonu Doruk'a bir kardeş yapma kararımı nihayet verdim. 2-3 sene içinde ona bir kardeş yapacağım, onu kardeşsiz bırakmak Doruk'a haksızlık olacak diye düşündüğümden. 2. çocugu yaparsam işten çıkarılma ihtimaline karşılık butcemizi dengeledigimize inandığımda artık çok yaşlanmadan önce max. 2012'de Doruk'a bir kardeş yapmayı başarabiliriz umarım.

1 yorum:

  1. merhaba
    ben de aynı şeyleri yaşadım,bir yerde karar kılıp başladık ama hala içime sindiremiyorum,oğlunuz okula başladı mı ,memnun musunuz,özelden yazışabiliriz :)

    YanıtlaSil