4 Aralık 2008 Perşembe

Son gunlerde ne alemdeyiz

Aslında cok yeni bir seyler yaptıgımız soylenemez, gerci yaptıklarımızın fotosunu cekiyorum, ama aksam fırsat yaratıp yukleyemiyorum, herhalde bayramda epey bir foto yuklerim.

Ozlem'de gordugumuz sekillerin icine bir seyler doldurmaca oynuyoruz. Hem sekiller, hem renkler, hem de bakliyatları ogrenmesi acısından. Ama Doruk'la henuz renkler konusunda bir ilerleme saglayamadık.

Sonra bol bol resim ciziyoruz, defterle baslaıyoruz, daha sonra masayı boyamaya baslayana kadar devam ediyoruz, sonrasında da boyalar kaldırılıyor.

Renkleri sınıflandırma oynuyoruz, legolarla ve renkli bloklarla, ama ben bunda daha basarılıyım.

Baloncuklar ucuruyoruz, bu aralar en sevdiklerinden birisi bu. Babası balon tabancası almıs, nefesini ayarlayamadıgı icin, ama cok su akıtıyor makine de, bir de ısıklar ve sesler cıkarınca Doruk daha cok seviyor.

Bir de araba yarısı yapıyoruz oyuncak otoparkında, biri Doruk'un, biri annenin arabası olmak üzere. Bu aralar cok fazla 'Benim' demeye basladı.

Bir de balık tutuyoruz, bunu nasıl yaptıgımızı da yine bayramda fotolarla anlatacagım.

Doruk bu aralar kelime haznesini iyice arttırdı, ama canı isteyince. Baby TV'de gordugu her nesnenin, her hayvanın nerdeyse adını soyluyor. Hatta gecen gece babasıyla epey gulduk. Baby Art'ta Caydanlık ciziyorlardı, Doruk daha burnu cizilirken caydanlık deyince, (babası cok gec konusmus, 3-4 yasındayken ancak), ben galiba caydanlık'ı ancak 4 yasımdayken demiştim deyince.

Peki anne cephesinde durum nedir, onumuzdeki 6 gunluk tatilde, Doruk'la neler yapabiliriz diye simdiden plan yapmaya calısıyorum, ama cok da fazla ilginc bir seyler buldugum soylenemez. İlk gun aile ziyaretti, 2. gun Ozlem'lerle Masukiye net, başka da bir şey belli değil. Istanbul'da yapılabilecek değişik etkinliklerle ilgili sizlerin de önerileri olursa sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder