20 Aralık 2008 Cumartesi

Ve Tuba'larda davetliyiz bu sefer de

Ozlem'den sonraki bulusma Tuba'da yapıldı. Ozlem, Azra'nın rahatsızlıgı, Yasemin, kocasının suprizi, Banu ise kendisinin rahatsızlığı nedeniyle katılamadı. Ben de işe gelmem gerektiği için katılamayacağım sanmama rağmen, iş saat 13'e dogru bitince hemen eve koşup Doruk'u alıp, gittim. Ama yağmur nedeniyle trafik cok kotu olunca saat 15'e dogru gidebildim. Hanımlar da beni beklemiş, yemek için, sizi aç bıraktığım için özür dilerim. Gerçi Doruk yolda uyudu, en azından biraz iyi oldu. Ama Doruk yine en çok olay çıkaran çocuktu. Bütün oyuncaklar 'Doruk'un' diye olay çıkardı. Kimin elinde ne oyuncak görse hemen ellerinden almak için atlıyordu, güya evde sürekli çalışıyoruz bu konuda ama çok ilerleme sağlayamamışız maalesef

Neyse şimdi gelelim fotolara



Tuba'larda da günün favorisi aynı bizim evdeki gibi kaydıraktı tabii ki. Bu kaydırak sayesinde biraz sıra beklemeyi ögreniyorlar bari diye umuyorum ama, Doruk'un yine heyheyleri üzerindeydi bugün maalesef, hep o kaymak istedi, diğerlerine pek musade etmedi.


Burada da Sema ve Tuba'yla beraber grup fotosu cektik, ama maalesef foto cekecek baska biri olmadıgından Selin bu fotoda yer alamadı. Aema bu arada oğuzhanı uyuttuğu için toplu fotoda Oğuzhan'da yok ;) Oguzhan yolda uyumayınca biz geldikten yarım saat kadar sonra uyumak istedi, annesine yastık getirtip :D. Doruk asla ortalıkta o kadar çocuk varken uyumaz, maşallah Oğuzhan'a


Bir de oglumla bir pozumu cekebildi arkadaslar neyse ki, o kadar az ki oglumla fotomuz maalesef.


Anıl'la mutfakta ABC oynarken.Tugi'de bizi izlerken.
Anıl, butun harfleri ogrenmiş, hatta ben bir kac defa duzeltmeye çalıştım, R harfine Baba dedikçe, karıştırıyor yavru diye düşünüp. Megerse babanın adı Rıfat'mış, o yüzden Baba deyip duruyormuş. Tuba bunu konuşmaya fırsat bulamadık, Özlem'de harfleri ve onlardan kelime türetme çalışmaları yapıyor bu arada. Benim sormak istediğim, önceden okuma çalışmalarına yönelik bu çalışmalar konusundaki düşünceleriniz, bir ara sizlerle bu konuda fikir alışverişi yapmak istiyorum.


Oglum, Anıl'la beraber en azından biraz oynadı sayılır belki de. En azından yanyana duruyorlardı.


Burada da Tugi ie oynuyor gibi gorunse de aslında amacı, Tugi'nin bıraktıgı bir fırsatı kollayıp oyuncagı kapmak :)


Cıkmamıza yakın, Tuba muzik acti, Anıl ve Doruk'da dokturdu diyebiliriz.




Ah oglum keske hep boyle neseli olsan, ama su aralar bu 2 yas sıkıntıları bazen cok zorluyor ikimizi de, ama en kısa sürede atlatacagız bunu biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder