28 Aralık 2008 Pazar

Elif buluşma


Cumartesi günü, yeni bir anne-cocuk grubu bulmustum, daha onceki haftalarda, bir mail grubundan, artık 2-3 haftada birde onlarla bulusacagız. Bu hafta Florya'da, Elif ve Naz'ın davetlisiydik. Doruk yine benim diye butun oyuncaklara saldırdı, gerci aralarda kenara cekip konustukca aklına gelip veriyordu elindekiler ama ....
Rüzgar, Mert, Naz ve Doruk 4 arkadaş buluştular. Naz ve Ruzgar 16 aylık, Mert 23 aylık. Doruk'un Panda'sı da bizimleydi. Orada arıza cıkarma ihtimaline karsılık yanıma almıstım, iyi ki de almısım.

Once muzik caldık, ama Doruk pek hoslanmadı, hic dans etmedi. Daha sonra hamurlarla oynadılar, burada her sey yolundaydı. Burada oynadı, sekiller yaptık beraberce.

Hamurdan sonra resim calısmalarına basladık, iste Doruk burada artık olay cıkarmaya basladı. Evde boya ve kagıtla oynamayı o kadar cok seven cocuk, burada kesinlikle dokunmadı bile kalemle kagıda

Daha sonra da yazboz yaptılar, Doruk burada da ilk başta biraz huzursuzluk cıkardı, hepsinin elindekine Benim diye saldırdı (giderken yapbozları ben hediye almıstım, herhalde o yuzden de tepki gosterdi). Aralarda paylaştı.

Daha sonra da 12 gibi, makarna yapmıslardı, makarnaya bayılan, uyanınca bile makarna diye aglayan oglum, orada bunun icin de agladı. Domatesli makarna yapmıslardı, domatese mi sinirlendi anlamadım ?!?!? Ama yemedi ve o degisik aglamasını yapmaya basladı. Ben de apar topar alıp anneme gittim. Neyse orada sakinlesti, yemegini yedi, oglen uykusuna yattı.


Bu karede de Doruk ve Ruzgar oyuncak kavgasinda. Gulmekten kirilince ben foto cekemedim İkisi de cigiklar atarak kendi almaya calisiyordu, sonunda Doruk yas avantajiyla kapip, arkaya Naz'in odasina kacti.


Neyseki dagilmadan, Naz'in bakicisi toplu bir poz yakalayabildi, ama yavrularin hemen hemen hicbiri bakmamis objektife, hepsi elindekine konsantre olmus, Mert disinda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder