27 Eylül 2009 Pazar

Doruk 31 aylık


Artık konuşmayla ilgili bir sorun kalmadı...
Ama dakikası dakikasına uymuyor...
1 Ekim'de gunde 3 saatligine yuvaya baslayacak...
Cokca kavga-dovus oluyor bu ara hayatımızda, oyuncak kavgaları nedeniyle...
Hala benimle kavgaları, babasıyla kavgalarına gore daha fazla...
Ayrıca fark ettim ki, ben deliler gibi kitaplar okuyup, arastırsam bile kocam Doruk'u benden daha iyi analiz etmiş...
Ve beni sevdigini soyluyor bu ara :)
'Ben seni cok seviyorum dedigimde'
'Ben de seni annecim' diyor, hemen arkasından da ekliyor;
'Dunyalar kaar seviyorum'
'Hatta uzay gemisi gibi seviyorum'
'Bir de bulutlar kadar seviyorum'
Ben mutlu olmayayım da kim olsun :)

3 yorum:

  1. maşallah çok tatlı :).
    Hele "uzay gemisi" kadar seviyorum demesi :)

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel,
    canım benim yaa

    YanıtlaSil
  3. maşallah gerçekten çok yalışıklı oğluşun

    YanıtlaSil