16 Eylül 2009 Çarşamba

Bu ödüle karsılıksız kalamadım :)



Açık söyleyeyim, bu ödül olayı bana zor geliyor :)
Nedense hep şu zincir mailleri çağrıştırıyor bana :)
Onlar geldiğinde de gönderecek kimse bulamamanın sıkıntısıyla, acaba dişim mi kırılacak, sacım mı dökülecek diye düşünebilecek kadar da batılımdır aslında...
Göndermem ama ödüm de kopar, ya gerçekten dedikleri gibi şanssızlık yüz yıl falan yakamı bırakmazsa :)

Neyse bu kadar geyikten sonra Özlem'den gelmiş ödülüm, kuralları da;
1. Ödülün logosunu bloguna eklemek. (Eklendi :))
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak. (Link eklendi:))
3. Hakkındaki 7 ilginç şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak

Hakkımdaki 7 ilginç şey;
Ya gerçekten ilginç değilim, ya da şimdi aklıma gelmedi ?!?!?!

Sevdigim 7 blog;
1- Bir gun baby shower icin fikirler ararken karsima cikan Nilufer 'in Decaflatte 'si. O zamanlar Nilufer'in sekerleriyken simdi isim degistirdi. Ama fotograflar, kizlariyla olan keyifli iliskileri ve onu yansıtmasındaki ustalik, hala en favori blogumdur :)

2- Ozlemcim, iki siteni de koysam sana torpil yapıyorum sanılmasın , o yuzden 'Her Gune Bir Eglence' yi koyuyorum. Her okudugumda da gıpta ediyorum :) Ben calısmayıp evde otursam bile bu kadar cesitli aktiviteler bulamam.

3- Sevgili Tuba'nın kıvırcık saclı kızı icin basladıgı 'Defneyle Yasamak'
Zaten ben bu 3'nu gecenlerde de en sevdigim bloglar diye bir yazıda yazmistim galiba :)

4- Sonra Meri ve kucuk kardesinin maceraları, ikinci cocuk yapmaya cesaret edebildiginden hayranlıgım her gecen gun daha da artıyor kendisine :)

5- Bir yandan Ali'nin maceralarını takip ederken bir yandan da o sahane fotograflara bakmak... Bir insan ayrıntılarda bu kadar mı zevkli olur :) Tabii ki kimden bahsediyorum ibeking :)

6- Sonra tabii ki sevgili Pino :) Sayesinde Meraklı Minik'in muptelasıyız bir seneden beri, ayrıca yardımıyla ogluma da cok guzel bir dogum gunu hediyesi yapabilmistim :)

7- Ve yine bir suru farklı aktivite onerisi sunan Aysegul :) İşte benim favori bloglarım :)

Ve zinciri kırıyorum, Özlemcim cok zor geldi, simdi gidip 7 kişiye sana ödül verdim demek :) Affet beni arkadasım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder