26 Nisan 2008 Cumartesi

Nihayet top havuzumuz


Doruk persembe aksamından beri acı çekiyor.Sağ alt azı dişi gelmeye çalışıyor ama çok acıyor bu seferki. Perşembe gecesi ateslenmişti, dun gece aynı sekilde oldu. Doktoru azı dişi ateş yapmaz diyor, ama Doruk her diş öncesi aynı şekilde ateşleniyor. Dün gece kendi odamdaki yatagına yatırdım yine, korkumdan. Epey bir uyandı acıdan ağlaya ağlaya.

Sabah da cok keyifsizdi, kahvaltı etmedi, saat 10:30'da hiç bir sey yemeden yattı, ben de babasına teslim edip uzun zamandan beri fırsat bulamadıgım top havuzunu ayarlamak icin hemen Beylikduzu'ne gittim ve nihayet topları buldum. Eve geldigimde uyanmıs, babasıyla oynuyordu. Once karnını doyurduktan sonra hemen havuzunu sisirdik ve toplarla doldurduk.

Nihayet top havuzuna kavustu oğlum da



Bugun butun gun bu havuzla eglendi, dun aldıgım kova-kurek ve basıp gitmeli trenin esamesi bile okunmadı. Onları da kaldırıp 1-2 hafta sonra cıkarırım o zaman ben de.

Bi de renklerle ilgili konuyla alakalı bugün karton ve el işi kagıtları aldım, ama Doruk o kadar huzursuz olunca ona baslayamadık. Yarın belki biraz daha iyi olur da ona da baslarız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder