11 Şubat 2008 Pazartesi

İkea Bulusması

Pazar sabahı biz cok eglendik... Kısa bir özet yapacak olursak, Özlem, Zehra ve biz ilk katılımcılardandık, daha gittiğimizde İkea açılmamıştı bile. Ama ben özellikle erken cıktım ki, Doruk bari arabada uyusun, cunku sabah 1.5 saat uyumazsa huysuzlanıyor, gerçi 40 dakika uyudu, ilk başlarda biraz çekingendi ama sonra daha iyi oldu.



Neyse daha sonra Tugim ve Banu'larda katıldı. Batuhan kahvaltısını edip direk top havuzuna fırladı, buranın top havuzu Anadolu yakasındakinden biraz daha farklıymıs diye de cok mutluydu...

Hemen sonrasında da Didem ve Arda geldi. Bu arada Arda ve Tugi, bizim cocuklar kadar kocaman, bi de Selin üzülüyor, hala ek gıdaya baslamamıs diye, kardesim adam kocaman, aman nazar değmesin :)

Ben nedense fotograf makinesini Süha'ya vermemişim, kocacım Akıllı Bebek Anneleri arasında tek baba kalmış, tüm fotolarda. Haaaa tabi bir de pasta kestik, hazır bir sürü Akıllı bebek bir aradayken, şubat bebekleri çoğunlukta diye ama laf aramızda, hiçbiri üflemedi, pastayı da ben üfledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder