20 Eylül 2008 Cumartesi

Gymboree'de deneme dersi


Doruk bugün Oguzhan ve Zeynep arkadasıyla oyun grubunda deneme dersine girdi, ama cok arıza cıkardı. Evvelki hafta kahkahalardan kırılan cocuk bu hafta ozellikle ilk baslarda cok sıkıntı cıkardı. Ortama pek uyum saglayamadı nedenini anlamadım ama...

Oyun grubunda sadece baloncuklar yapıldıgında kahkaha attı. En arıza benim oğlumdu

Daha sonra da deneme icin muzik dersine girdik, ama ilk fireyi meme krizi tutan Oguzhan, arkasından da once corapları, sonra da kendini fırlatan Doruk'la verdik. Zeynep'de iki dakika dayandıktan sonra o da fırladı. Doruk ve Oguzhan icin asıl eglence iste ondan sonra basladı

Ve olayın sonunda burası da olmadı deyip vaz gecmektense buraya kaydımızı yaptırdım. Çünkü artık ögrendim ki, Doruk'un günü gününe uymuyor. Ve burada kendi yasıtı bir suru arkadas kazanacak.

suru arkadas kazanacak.
Sıra beklemeyi, oyun bitince cok sevse de oyuncagı geri vermeyi, bir sonraki oyunu beklemeyi, cevresindeki arkadaslardan almayı ve onlara vermeyi ogrenecek. Oncesinde veya sonrasında, kosa kosa serbest oyun odasında hoplayıp zıplayıp kaydıraklardan kayacak, bir diger odada balonlara atlayacak.

Sonra yuzune balonlar üflenince kahkahalara bogulacak, ama hemen ardından corapları cıkarmak icin kıyamet koparacak. Ben de oglumun bu gelgitlerinin normal olduguna kendimi ikna edecegim.

Oglumla beraber yaptıgımız anne-ogul saatlerinin ilki bu, daha onunla neler neler yapacagız. Bİr gun çimenlere uzanıp gokteki bulutları sekillere benzetecegiz, ertesi gun bahcede sumuklu bocek arayacagız, ama beraber oldugumuz her anın tadını cıkaracagız. Ve o yanımda saglıklı ve mutlu oldugu sürece geride kalan hicbir seye canımı sıkmamam gerektigini kafama civi gibi cakacagım.

Bu arada dün Doruk'la oyun hamurlarıyla tekrar oynama denemesi yaptık. Daha onceki denemelerimizd e hep yemeye calısmıstı, renk ve kokularından dolayı. Bu sefer yemedi, ama top yapıp 'Attı' oynadı.

Dip not; oyun hamurları cocukların motor becerileri acısından cok önemliymiş, ben simdiye kadar bunun cok uzerinde durmamıstım. Mümkünse surekli cig kofte gibi sıkıp sıkıp oynaması, onla riçin cok faydalıymıs bu aylarda, bilginize

Oğlum, bu arada dün 19 ayını doldurdun, artık bir sürü seyi kendi kendine yapbiliyorsun
Daha bir anne duskunu oldun, butun hafta sonu bacaklarıma sarılıp kucagıma tırmanmaya calıstın. Kosup kosup bana ve babana sarılıyorsun. Tam kuzu oldun kuzu

1 yorum:

  1. Kızım gymboree Erenköy e kayıtlı.. Beklentilerim yüksek değil. Ancak fikrim de
    Gymboree türkiye nin ERENKÖY ün fazlasıyla ticari kaygıları olan ve ebeveynleri sevmeyen bir işletme olduğu. İlk ders kaydı yada deneme dersinden sonraki kayıttan sonra bir daha hiç bir personel ne size doğru düzgün bir merhaba diyor, ne de ilk kayıt esnasında odanın en kenarında duran kekle yemek üzere kimse birşey içer misiniz diyen bir daha sormuyor-ilgilenmiyor.İlk gelişte yani kayıt esnasında etraftaki personel pek bi ilgili .Oyun alanı da bana fazla temiz gelmiyor, belirttim, temizleniyor diyorlar, saçlar niye var o zaman...

    Gymboree gibi harika bir kuruluş , daha özenli personel seçebilmeli, ama neticede ne de olsa franchising, it's all about the money ...

    YanıtlaSil