16 Mart 2008 Pazar

İkea Bulusması 2


Pazar sabahı erkenden İkea'ya gitmek için yola koyulduk, yolda oglum biraz uyudu, ama ben yer tutayım diye cıktım saat 09:30'da kahvaltı katına, babası da arabada Doruk'un uykusunu almasını bekledi biraz. Ama İkea felaket kalabalıkmıs pazar sabahları, inanın ne oturdugumuzu ne konustugumuzu anlayabildik. Neyse ki sonrasında Meydan'da bir cafede oturduk da biraz bir seyler konusabildik. Ama bütün arkadaşlar gelmedi cafe kısmına, herkesin işleri oldugundan coguyla hiç sohbet imkanı bulamadım.



Sonra biz e-bebek'in magazasına gittik. Doruk kuafor ve foto cekimi randevusu vardı. Ama saclarını kestirmekten vaz gectim, Banu ve Selin'in tavsiyeleriyle . Foto cekimi ise pek keyifli olmadı, Doruk hic gulmedi, hatta hep mızıldanıp durdu, oysa biraz da hata bendeydi, biraz oyun oynayıp rahatlatmadan direk fotografcıyı cagırdım, artı bi dahakine daha iyi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder