22 Şubat 2010 Pazartesi

Santral Istanbul

Biz buraya post girmedik, ama bu zaman zarfında, surekli aktiviteden aktiviteye kostuk tabii ki :)

Tabii simdi tarihler falan biraz karısacak, napalım artık, fırsat buldukca eklerim :)
Bi pazar sabahı Dupont-Santralistanbul Aile aktivitesine katıldık.
Doruk ve ben ısıklı cop adam yaptık, aslında burada fotoda yapıyor gibi gorundugune bakmayın, valla cogunu ben yaptım :) Hatta ne yalan soyleyeyim, hepsini ben yaptım nerdeyse. Cunku Doruk bu sure boyunca kendini yerden yere atmakla mesguldu :(
Oncesinde Otto'da pizza yedik, gerci bakın işte orada gayet efendiydi.
Ortalıkta bir suru cocuk, aktivite konusunda yonlendiren bir abla olunca :)
Ama sonrasında galiba esref saati gelmişti, beni epey bir zorladı diye hatırlıyorum.
Gozunu sevdigimin Trouble 2'su, biz onu yaşamamız, kimse Trouble 3'den bahsetmiyordu.
Hani bu cocuklar, istediklerini anlatmaya başlayınca, krizler sonlanıyordu.
Yeni anneler, gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama, Trouble 2 hikayeymiş, Allah tüm anneleri 3 yaş krizlerinden korusun.
Ortalıkta sürekli gözünüzün içine baka baka 'seni sevmiyorum, sen benim annem değilsin' diye dolanan ve bunu bilinçli yapan bir cocuga hazırlanın...
Ama cok da korkmayın, sonra birden hicbir sey olmamıs gibi, anında sevgi bocegine de donebiliyorlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder