1 Kasım 2009 Pazar

Geziyoruz surekli


Bu ara Doruk Efendi surekli geziyor...
Ya Süha, ya ben, kendimizi onu gezdirmeye adadık
Geçen hafta sonu 'Oyuncak Müzesi'ne gittik, gerçi Doruk'un pek ilgisini
Haklı tabii, bütün oyuncaklar camekanın arkasında ne de olsa :)
Sonra 29 Ekim'de ben çalışmak zorundaydım, Süha onu Turkuazoo'ya götürdü.
Bizimki mest olmuş tabii
Dün de Mohini'de 'Cadılar Bayramı' varmış. Ben sahabtan fizik tedaviye gittim yine, Doruk'da babasıyla gitti eğlencelere. Benim işim bitince ben de katıldım onlara.
Bu sabah da Süha, bu hafta yurtdısına gideceginden yapması gereken işleri rahat yapsın diye, ben aldım Doruk'u, yine Turkuazıı'ya gittik.
Ama biz beyfendiyi mutlu etmek icin bu kadar ugrasırken bizim bey nasıl teşekkür etti
Turkuazoo'da 20 dk boyunca kriz seklinde aglayarak.
Tabi bu tarz krizler sadece anneyleyken oluyor
Babayla olan gezmelerde en ufak bir olay cıkmadan geliyor :(

Bir suru foto var, ama simdi kalkıp makineyi getirmeye üsendim :)O yüzden gecen hafta
Kayınvaldemlere gectigimizde sahilde Suha'nın cocukluk arkadasının ogluyla bizimkinin sonbahar etkinlikleri fotosu koyuyorum. Babalar agacları sallayıp, 'sonbaharda yapraklar dökülür'ü öğrettiler yavrulara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder