7 Temmuz 2009 Salı

Sevgi Bocegi


Bu yavru bu aralar tam sevgi bocegi oldu...
O krizler birden bitti,
Tatilden dondugumuzden beri nasıl keyifli, nasıl sevgi dolu gormeniz gerek
Durup durup, gelip sarılyor
Surekli gulen gozlerle bakıyor, otururken, konusurken, oynarken
Gecen haftaya kadar durup dururken vuran cocuk gitti...
Bu yavrunun hırcınlıgı meger beni özlemekten galiba
Anneye doyunca hırcınlığı da geçti...

3 geceliğine iş ve tatil nedeniyle İzmir'e gideceğim persembe sabahından
Ozlem olacak diye, bu aksam 'beraber yatalım mı annecigim' talebine
Dayanamadım, beraber yattık 10-15 dk.
Dönüyor sarılıyor, yine dönüyor, dibime sokuluyor...

Allah'ım, sen oğlumu hep koru, bana onun acısını yaşatma...

5 yorum:

  1. Allah bozmasın:)Anne yanında olunca çok hoşuna gitti demekki...

    YanıtlaSil
  2. Sorma Ebru :)
    Ben alışık değilim, öyle oglumdan sevgi gosterileri gormeye, çok hoşuma gidiyor, boyle yaptıgında :)

    YanıtlaSil
  3. aminn,
    allah kimseyi annesinden babasından ayırmasın,
    çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır yazmıyorsun, merak ettim . Umarım herşey yolundadır.

    YanıtlaSil
  5. Hersey yolunda Handecim, tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil