3 Haziran 2009 Çarşamba

I have a dream

Depresifim diye dolanıyorum ya ne zamandır
Ne yapmak istediğimi de bulamıyorum diyorum
Aslında ne istedigimi biliyorum
Ama gücümün buna yetmeyeceğini bildiğimden belki de içim bu kadar şişiyor

Tüm istediğim hiç para derdim olmasın.
Bir kübüm olsun, içine elimi her attğımda sadece ihtiyacım olanı cıkarabileceğim.
Yanıma oğlumu ve sevdiklerimi alayım ve tüm dünyayı gezeyim istiyorum.
Önce kendi ülkemden başlayayım
Kapı kapı dolaşayım, bütün küçük çocuklarla konuşabileyim istiyorum.
Hepsine sorabileyim 'sen etrafında sevgiyi hissedebiliyor musun' diye.
Gözlerinde o ışığı göremediğim tüm çocukları toplayayım istiyorum sonra.
O çocuklar güzel, sevgi dolu, mutlu bir ortamda yaşarlarsa ilerde sürekli haberlerde okuduğumuz konulardaki kişiler olmayacak çünkü.
Bunun o çocugun ailesinin maddi durumuyla alakası yok.
Elimde bir hak olmalı, o çocukta o ailenin hakkı olmadıgını mı düşünüyorum, tamam o zaman, o çocuk benim o köyümde yaşayacak.
Bunun karşısında kimse duramamalı, benden başka kimsenin söz hakkı olmamalı.

Çok mu despotça geliyor size?
Biraz düşünseniz inanın despotça değil.

Çocuklar sevgisiz büyütülüyor. Bunda anne babaların, yaşam derdine düşmelerinden daha da büyük suç, bu insanların annelik-babalıktan nasiplerini almamış olmaları.
Yoksa sevgiyi hissederek büyüyen hangi insan evladı, bir başkasının (insan-hayvan-bitki fark etmez) canını almaya, bir başkasının canını yakmaya hak görebilir ki kendinde.

Siz sevgiyle büyütülenler, hiç bir başkasını öldürmeyi düşündünüz mü. Hiç yoldaki bir kedinin gözünü oymayı düşündünüz mü, hiç yanından geçerken bir ağacın dalını kırdınız mı sırf zevk için?
Buna cevabınızı söylemenize dahi gerek yok. Zaten tüm bu haberlerden bu derece dehset duyuyor olmamız bunların bizim aklımıza hiç gelemeyeceğinden, başkalarınn nasıl bunları yapabildiğine hayretimizden kaynaklanıyor.

Ama şimdilik bu kübü çok yakın bir zamanda bulamayacağım için, daha yapılabilir bir şeyler bulacağım en kısa sürede. Şu anda 24 saat bana yetmese bile, oğlumdan başka çocuklarla ilgilenmek için yaratacağım o zamanı...

1 yorum:

  1. Ruhumuz gorduklerımızden cok yoruldu..
    Artık bırbırını seven deger veren buyukler ve bunu ornek alan cocuklar gormek ıstıyorum..

    YanıtlaSil